+

Ingyenes kiszállítás 15.000 Forint feletti megrendelés esetén (szállítási módok).

Pénztárgép azonnal, online rendelés leírása

 

Kedves Ügyfelünk!

 

Az Általános Szerződési Feltételeket itt töltheti le.

 
Intézze online pénztárgép megrendelését, online módon, egyszerűen!

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, majd kattintson a lap alján lévő "Űrlap elküldése" gombra.
Az adatok a pénztárgép beüzemeléséhez, az Önnek megfelelően beállított pénztárgép működési paraméterek beállításához valamint a mobil adatkapcsolat biztosításához, a távközlési szerződés megkötéséhez szükségesek, mely a pénztárgép beüzemelés részét képezi.

 

Egyéni vállalkozónál illetve társas vállalkozásoknál a pénztárgép megrendeléshez illetve a beüzemeléshez mindenképp szükség van néhány iratra és adatra, lehetőleg pdf formátumban és először e-mail-ben szükséges küldeni elérhetőségünkre (info@tonerforras.hu).

 

Ha Ön egyéni vállalkozó készítse elő az alábbi iratokat:
- A pénztárgép megszemélyesítéséhez a NAV -tól kapott üzembe helyezési, aktiváló/támogatási kódot tartalmazó levél illetve annak szkennelt változata lehetőleg pdf formátumban.(vagy küldesse el könyvelőjével e-mail címünkre, ha elektronikus úton kapta, pdf.ben)
- A vállalkozói igazolvány, ill. igazolás (A4 méretű lap) jó minőségű másolatának, szkennelt változata pdf-ben.
- A vállalkozó személyi igazolvány és lakcím kártyájának mindkét oldalának egy oldalra eső másolata, a másolt lap üres felületén jól olvasható módon, az igazolványban lévővel egyezően aláírva. Ezt az aláírt oldalt szkennelni és küldeni pdf-ben.
- Fenti beszkennelt papírok eredeti változatát szükség lesz átadni a pénztárgép személyes átvételekor !
- Vagy ha NEM SZEMÉLYESEN veszi, át a pénztárgépet postai úton el kell juttatnia hozzánk a jó minőségű (!!!) másolatokat.
- A vállalkozás bankszámla száma és folyószámla vezető bankjának neve, ha a távközlési szerződést utalással kívánja fizetni.

 

1:Ha a választott online pénztárgép Mobil- Adat által biztosított SIM chipet tartalmaz, havi díjas fizetés esetén csak utalással lehet fizetni (ha Önnek van folyószámlája), negyedéves, féléves, éves számlázási periódus esetén csekkes is lehet a fizetési mód.

Ha a választott online pénztárgép Telekom SIM chipet tartalmaz a számlázási periódustól függetlenül lehet csekkel vagy átutalással fizetni.

 

Társas vállalkozásnál (Bt,Kft,Kkt,Rt) a pénztárgép megrendeléshez, pdf formátumban:


- A pénztárgép megszemélyesítéséhez a NAV -tól kapott üzembe helyezési, aktiváló/támogatási kódot tartalmazó levél illetve annak szkennelt változata lehetőleg pdf formátumban.
- A cégkivonat, cégbírósági bejegyzés (cégbírósági érkeztetés aláírással és bélyegzővel),(a géptípustól függően szükséges vagy nem)
- Aláírási címpéldány szkennert változata (pdf)
- Aláírásra jogosult személyi igazolvány és lakcím kártyájának mindkét oldalának egy oldalra eső másolata, a lap üres felületén jól olvasható módon, az igazolványban lévővel egyezően aláírva. Ezt az aláírt oldalt szkennelni és küldeni pdf-ben.
- Fenti beszkennelt papírok eredeti változatára szükség lesz a pénztárgép személyes átvételekor ! Vagy ha NEM SZEMÉLYESEN veszi át a pénztárgépet, postai úton el kell juttatnia hozzánk a jó minőségű (!!!) másolatokat.
- A vállalkozás bankszámla száma és folyószámla vezető bankjának neve, ha a távközlési szerződést utalással kívánja fizetni.

Kérdéseire szívesen válaszolunk elérhetőségeinken.

 

Ha lehetősége van rá, jöjjön el üzletünkbe  Hajdúszoboszló Kálvin tér 6. vagy hívjon telefonon és kollégáink segítségével kiválaszthatja az Ön üzletvitelének legmegfelelőbb érvényes engedéllyel rendelkező online pénztárgépet. A pénztárgép kiválasztása után megkötjük Önnel a pénztárgéphez kapcsolódó mobilszolgáltatási szerződést*, beállítjuk a pénztárgép gyűjtőit, segítünk a használatot segítő funkciók megismerésében, betanítjuk a pénztárgép használatot, vásárolhat megfelelő kasszafiókot, ellátjuk kellékanyaggal.

Ne feledje elhozni régi pénztárgépét, melyen akár azonnal vagy az új pénztárgép átvételét követően elvégezzük a szükséges lezárást, kiolvasást, NAV ügyintézést.

Amennyiben az Ön üzletében szeretné átvenni pénztárgépét, kérjük előzetes egyeztetését.

 

*Az online pénztárgépek adatkommunikációja mobil SIM chip alapú GSM szolgáltatás, mely pénztárgép típusonként más-más szolgáltatóhoz tartozhat. A szerződéskötést cégünk végzi a szolgáltató nevében, a szolgáltatás havidíja: 1.500 Ft+ÁFA, államilag maximált ár alapján.

Időpont egyeztetés miatt és bővebb információkért vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal telefonon a +36 52/ 270-725 vagy a +36 20/ 44 7 44 55. Írhat e-mailt info@tonerforras.hu címre. 

 

 

Hírlevél

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.